"Princ z Perzie": splnený detský sen tvorcu hry Jordana Mechnera 

V nostalgickej úvahe vyjadruje tvorca hry Prince of Persia údiv nad nepredvídateľnou trajektóriou hry, ktorú vytvoril.  

Tvorca videohier Jordan Mechner sa v dojímavom odhalení delí o to, že vytvorenie "Princa z Perzie" mu umožnilo splniť si vytúžený detský sen. Hra, ktorá sa zrodila z Mechnerovej tvorivej vízie, sa stala viac než len projektom - je to realizácia túžob, ktoré mu boli blízke od útleho detstva.  

Hru pôvodne koncipoval ako kreatívny počin a teraz žasne nad tým, ako sa stala jeho čarovným kobercom, ktorý ho nesie rozsiahlym a neustále sa meniacim prostredím herného priemyslu. Navyše, po prestávke trvajúcej trinásť rokov od posledného dielu je stredoveký hrdina Jordana Mechnera pripravený na triumfálny návrat v hre "The Lost Crown". Toto nadchádzajúce vydanie nielen oživuje ducha priekopníckej hry, ale tiež vdychuje nový život franšíze s bohatou históriou, ktorá trvá už tri desaťročia a môže sa pochváliť viac ako 20 miliónmi predaných kópií. 

Jordan Mechner vyjadruje hlboké prekvapenie nad nepredvídanou životnosťou svojho diela a priznáva, že si "nikdy nepredstavoval", že herný svet bude mať dlhú životnosť. Rozvíjajúca sa sága o jeho stredovekom hrdinovi, ktorá trvá už viac ako tri desaťročia a teraz sa chystá nová kapitola "Stratená koruna", prekonala hranice jeho pôvodných očakávaní.  

Photo Credits : Photography JOEL SAGET / AFP©  

With ETX / DailyUp

Najpopulárnejšie hry

Zatvoriť

Výsledky vašeho vyhledávání